Портфоліо

Назва навчальної теми:
Мій край, моя історія.
Основний та другорядні навчальні предмети
Історія, правознавство.
Навчальна тема
Історія мого краю.Вік учнів, клас
12 - 16 років, 6 - 9 класи.Стислий опис проекту 
Цікавлячись історією країни, не потрібно упускати, що кожен населений пункт, кожне поселення було створене або на основі подій, які відбувались поблизу, або на території, де були сприятливі умови проживання на якій розташовалось це поселення. Кожне поселення має свою історію, яка відрізняєтся своєю індивідуальністю. Згруповуючи ці історії та індивідуальності, ми отримуємо загальну картину створення та розвитку держави.
План
План впровадження проекту
План вивчення теми
Навчальні цілі
Ознайомитись з історією рідного краю, Історією створення поселень, визначними місцями поселень, роль поселень у розвитку держави.Навчитись цінувати свою державу, свій край, виховувати патріотизм, почуття національної гордості, впевненості та національної свідомості.Опис оцінювання

На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми.
Під час роботи
обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання.
Наприкінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентації,  оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей.
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію.
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Паламарчук Олександр ІвановичФах, навчальний предмет
Вчитель історії та правознавства. 
фах: навчальний предмет: 
Історія та право.
Навчальний заклад
Спеціалізована школа №5 
Місто\село, район, область
м. Монастирище 
Контактні дані
opalamarhyk@gmail.com 
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11.06 - 15.06.2012
Місце проведення тренінгу
ОІПОПП м. Черкаси
Тренери
Микитюк О. О.

Немає коментарів:

Дописати коментар